Entradas populares

lunes, 28 de marzo de 2011

O meu mundo a miña música

Esta miña segunda entrada neste blog vai ir adicada a un dos meus grupos favoritos que nestes días prepara a saída do seu novo disco "ALFA" que terá lugar o 15 de abril e que espero teña grandes cancións,este non é outro que WARCRY.
Se ben o seu último disco non me gustou moito debo recoñecer que teño a sensación de que este disco será diferente e me levará a escoitar a ese warcry de discos anteriores e autores de grandes cancións.

Quero destacar tamén que o escoitalos en directo foi unha maravilla e que é algo que recomendo a todos aqueles os que lle poida gustar este estilo de música, así pois aquí vos queda algunha canción e algún enlace que creo interesantes sobre este grupo.

Enlace á páxina web: http://www.warcry.as/web/?menu=5&item=1110

Cancións:





No hay comentarios:

Publicar un comentario