Entradas populares

jueves, 14 de abril de 2011

O meu mundo a miña música (II)

 

Nesta miña terceira entrada neste blog vou aproveitar para ampliar en certa medida a información posta no anterior articulo posto que mañan sale a venda o que parece será un dos grandes discos de Warcry, ALFA.

Estes dias a banda mostrounos unha serie de trailers que parece deixan entrever o que será un gran disco...asi pois deixovos con eles:






Tamen quero adiantar novos datos sobre un dos disco que espero con maior ilusión "Los fuertes sobreviven..." de 037/Leo que sairá o 9 de maio e que seguro será un gran disco; Aquí vos deixo unha entrevista ao grupo así como a dirección da súa páxina web:


1 comentario:

  1. O penúltimo cd de Warcry non me gustou nada de nada, e este último bue... algunha sálvase; eu creo que este grupo foi un pouco decaendo co paso do tempo, non sei porque... se mala sorte ou o egocentrismo que ten o cantante... xD

    O de Leo habere como está, a min o anterior molabáme sobre todo as primeiras... a pena para min é que Stravaganzza parara despois de sacar ese discazo que foi 'Raíces'...

    ResponderEliminar